O czym warto pamiętać przed wyjazdem do pracy!

Pamiętaj o niezbędnych dokumentach, które musisz mieć ze sobą wyjeżdżając do pracy jako opiekun osób starszych. Dowód osobisty lub paszport, prawo jazdy (jeżeli posiadasz - zdarza się, że na miejscu zlecenia jest samochód do dyspozycji opiekuna), polisę ubezpieczeniową. Ważne aby zabrać ze sobą trochę gotówki i kartę płatniczą.

Pamiętaj o telefonie, ładowarce i słuchawkach. Jeśli lubisz w wolnym czasie oglądać filmy, seriale czy słuchać muzyki, warto zabrać laptopa, płyty dvd z ulubionymi filmami lub pomyśleć o wykupieniu dostępu do platform streamingowych. Warto też zabrać książki czy e-booki.

Pamiętaj o odpowiednich ubraniach w zależności od pory roku w jakiej wyjeżdżasz, niemniej jednak bywają cieplejsze i chłodniejsze dni, dlatego warto być przygotowanym na każdą ewentualność. Ubrania powinny być wygodne, przewiewne (w domu seniora z reguły jest ciepło nawet zimą). Warto też zabrać ze sobą coś bardziej wizytowego (mogą się zdarzyć w czasie trwania zlecenia urodziny podopiecznego lub jakieś inne uroczystości).

Jeżeli uprawianie sportu jest ważnym elementem twojego życia, zabierz ze sobą drobny sprzęt sportowy, który po złożeniu zmieści się w walizce np.: gumy gimnastyczne lub kije do Nordic Walking.

Pamiętaj, aby przed wyjazdem przekazać bliskim niezbędne informacje na temat miejsca twojego pobytu (adres zlecenia, nazwa i telefony kontaktowe firmy z którą wyjeżdżasz).